Introduction

Assalamualaikum......

    First of all, I am not a doctor but I am a future doctor. Insya-Allah. Fyi, this is my second blog after my other blog cannot be opened. Sudah! Hahaha. Okay okay. Grammar tunggang terbalik. Malay version pulak. Hee.

     Nama den Annisa. Panggil den Dr. Nisa (cettt tak habis habis perasan). Yes, I am mashiMushroom's owner. Kenapa buat blog baru? mashiMushroom dah tak boleh dibuka. Kenapa tak boleh dibuka? Sebab TERLUPA nak verify email setelah 1 tahun buka blog. Yeah nak cerita pun malu. Tapi ni reality der. Satu hari tu nak buka blog, tiba-tiba menatang tu suruh verify email dulu. Selama ni asyik tangguh je nak verify. Yalah, tak habis-habis buat kerja tak berfaedah yang lain. Bila aku buka pulak Ymail, tak tahu kenapa tak boleh access padahal email dan password dah betul dahhh. Whoa! Cuak juga masa tu. Apa akan jadi dengan follower yang dah beratus tu? Apa akan jadi dengan entry-entry aku yang dah bersawang tu? Apakah ? Apakahhhh?


Rupa-rupanya email aku kena comprimised. Kena buang lah tu kot <----tak sempat nak buka kamus. Lepas penat godeh sini godeh sana, dah fed up lah. Susah-susah buat je blog baru. Dannnn inilah hasilnya. Haaa lepas ini jenuh la nak inform blogger lain yang aku ada blog baru. Hohoho. Memalukann kan? Okay. Lepas ini nak kena design header & body-body blog. Insya-Allah aku try untuk buat 99.99 % macam mashiMushroom. Yalah, blog je lain, owner & cara penulisan tetap sama. Hope uolls masih setia dengan blog yang bakal merapek-rapek nehh. Ciao!

No comments:

Post a Comment