Selamat Hari Raya Aidilfitri

Hohoho. Eksaitednyer dieeee. Alah,setahun sekali. Kadang2 kan aku pelik kot, tahun ni nak ambil PMR, tapi akulah paling excited nak raya. Sibuk nak warna tema, beli ini, beli itu. Hahaha. Ingatkan bapak Bill Gates tadi, kuang3. Kbye.

          Tahun ini takdelah raya banyak sangat tempat. Tak balik kampung pun. Duhh kampung nun timur sana. Parents pun sibuk. So, maybe balik lepas raya kot. Kalau lepas raya, wa nak PMR. Kalau tak balik, tak dapat duit raya. Kalau adik wa ikut balik, dia dapat duit raya. Kalau adik aku je dapat duit raya, mestilah duit raya lagi banyak daripada aku. Cetttt ! Tak patut tak patut! Oi kebayan, buku tu kau tak hadap lagi. Tak payah dok pike duit raya sangatlahh. Hmpph yelahhhh =;= Tahun ini mak akulah sebok beraya, kawan sini kawan sana. Nun sini nun sana nak beraya. Biasalah, orang dah ada fb, ramailah kengkawan lama yang dia jumpa. Hahh kalau dia untung jumpa kawan dia, aku untung dapat duit raya ler. Kehkehkeh. Siott punya anak ! =;=

Okay okay jom kita muntah hijau eh eh muntah biru reramai layan gambor2 nehhh. Wooo!



Ehem ehem. Comel tak? Takkk!


Ni? Pun takkk!


Haaa, ni pulak? Comel. Yang kocik tu ajer. Hahaha




Eh lupa pulakk, Selamat Hari Merdeka jugak yaa!


Ini je sempat upload. Nanti aku upload byk2, muntah hijau korang tengok aku menggeletik bergambor ni. Hehehehe. Okaylah. Bila nak blogging, semangat meluap-luap. Bila dah tekan "New Post",  hahh melayang semua idea. pfft. Last but not least, Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Merdeka kali ke-54.


Makan racun kau naya,
makan batu sakit gigi,
selamat hari raya,
mintak sori tahun depan buat lagi.




P/s : Adik-adik, jangan jadi macam aku tau. Kalau dah minta maaf, kena minta maaf betul2. Tak boleh ulang kesilapan kita lagi. Pastu kann, masa nak minta maaf, hati kena ikhlas, jangan nak sycho2. Tak berkat kemaafan tuh? Hehh apa aku merepek? Hahaha. Well, mood ustazah dah datang. Oh yeah, aku nak buang semua musuh-musuh aku. Buanglah post-post yang menyakitkan hati tu, takpa orang lain nak kata kita bajet ke hapa. Asalkan kita jadi diri kita sendiri. Yeah, aku gengster, selalu main lawan2 dengan adik aku. Nak tunjuk ke perangai tu kat sekolah? Kat sekolah gengster jugak, tapi gengster manjer manjer gitu lah. Hohoho. Okaylahh. Ciaozzz!  

No comments:

Post a Comment