Operation Mr. Froggie.

Assalamualaikum...

    So dengan munculnya wajah dan post baru di NisaZack maka berakhirlah sesi persekolahan di Penjara SAIS bagi tahun 2012. Okay aku tak rasa macam dah merdeka sebab homework memang bertambung. Schedule masa cuti ni madah dengan tuisyen je. Pastu, nak cover balik Form 4 yang selama ni aku buat lantak je. Kelam kabut tak payah cakap. Memang kelam kabut. Sebab aku selalu sangat layan Penyakit Vitamin M aku ni. Padan muka!

     Okay tetibe rasa rindu sehh kat sekolah. Ahhh perasaan semata-mata  <----- ego ni. Hahaha. Okay before gua melalut dengan lebih lanjut, kita balik kepada point kita. Pembedahan katak-katak oleh Doctor Junior 4 Ibnu Nafis atau nama glamournya Nafisians.



Warm up dulu tengok senjata-senjata dia. Hahaha.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Cikucakk! Comel tak katak Ieka? Kecik je. Tak sedap sangat.



Okay ni kodok Syakir. Siyesly, best gyle bedah katak ni. Korang kalau nak bedah kena cari yang gumuks-gumuks punya tau. Baru ada feel.


Beberapa minit sebelum sakaratul maut.


Oh katak baru nak membesar.





Aku jadi kepala bab-bab membedah ni. Err bukan bedah tapi lebih kepada menjahanamkan rasanya.

\


Dibantu oleh Dr. Syahirah, Atifah. Farah dan Ieka.



Nassa bajet je tu. Padahal penakut. Beb, hotstuff kena jaga status. Malu la dengan awek. 

                      

Okay la trial dorang even buat-buat berani. :P





Macam dapat anugerah daripada kerabat diraja katak dah aku tengok
Aku paling tak boleh blah tengok muka Aiman suci gila, korang jgn terpedaya dengan kecomelan Aiman ye.



 Syamim && Aiman

 Okay ada yang terlebih geli dengan katak, bawak hamster. Kesian tak kesian lantak kau. Asalkan aku dapat bedah. Itu motif sebenarnya.



Comel la. Ni katak budak Khaldun.

Okay sekian daripada roh-roh katak & tikus yang selamat disemadikan di tanah perkuburan SM Sains Setiu, Terengganu
  

No comments:

Post a Comment