Last Merdeka-Raya 2013

Ohh ini bukan last sambutan merdeka raya untuk SAIS. Tapi untuk Batch Form 5 (Excellent Infinity). Hekss. Okay malas nak taip panjang sebab korang tak baca pun kan? So, biarlah potret berbicara...





The night before the day, the cute Ayunni ask me which suits her. Sayang, you look cute everyhing kay. Ehh macam pernah dengar ini ayat. Hihi.


The day.
Tang ni aku suruh the junior siap 15 minit before 2:30 pm. Mimi & Wani aku tak pesan. Amek syarat dorang dah dengar la aku memekik dalam dorm tu. Majlis ni start petang. Tengok-tengok pukul 2:00 dorang dah pakai tudung. Inilah padahnya dapat adik-adik terlebih semangat. Bila dah 2:30 pulak, akak-akak senior sebok dalam toilet nak betulkan tudung. Hadoii silap arahan daa.



Azza, Azwanie, Ayunni, Azwa, Kak Wani, Kak Nisa, Kak Mimi, Miemiey, Aisyah,Wahieda,Jieha.


Seee? Unexpectedly, we come out with blue-pink theme. Ehh aku sesorang warna kuning. Sebbaekk tudung masuk tema. Hikhikhik~





Tak jumpa Wawa lagi time ni. 
NZ. Hanim, Zana, Syerah


Bestiesss


Linda & Syerah Saghir


Wawa Zana


Hajar Hanim



Okay, kalau kitorang adik beradik mana first, sec & last?
Mula-mula aku kata Wawa anak sulung sbb muka dia nmpk mature, aku last sebab nampak comel kot puiii. Pastu  Zana kata gmbr ni mcm aku sulung tengah peluk yang last lepas dia success. Hmm boleh jadi.


Menggila 3 orang kat belakang Syerah & Hanim










Maaf ler, banyak gambar berangan.



Testing their specs. Cambest tapi campuihhh ja tengok =,=



"Aku dah tak nampak ape-ape ni. Bagi balik spec aku ngek."
Dalam hati Zana



The surround.



Agak-agak ada gambar lelaki ni, cilok Naim punya. Teeheeee


Along, Mat, Rasydan, Domain.



Cikgu Nini & Cikgu Mahadi with their active kiddos


Ustaz Amran


Cikgu Idayu



Ustazah Khadijah

Back to my camera..


Athirah Yusuf





Hajar !







Menyempat dengan Wawa. Hohoho~



Kitorang melantak kat Dataran Tok Ku Paloh





Gerai lelaki & perempuan dipisahkan.  Menu masa tu mi kari, mi tomyam, nasi tomato, sate, lemang, tapai. Okay semua best !



Naim's




Haaa time ni EXIT 1213 lelaki buat free show
Nik (Batch Leader) main guitar, nyanyi ramai-ramai tak silap. Perempuan sempat tengok dari jauh je laa.






Byeeee.


No comments:

Post a Comment