Freedom

Assalamualaikum.

   Okay for the first time update blog sebagai as an ex-high school. Cehh cehhh. Baru lepas SPM nak berjimba konon. Hahaha. Act, tak rasa pun lepas habis SPM. Cuma relief lah dah takde lagi buku bertimbun nak kena khatam. Tapi stress tunggu result memang terasa start hantar Bio Paper 3 lagi. Haigoooo! XS
Dok tambah berita taufan nak re-exam Addmath. Haish! For me, aku tak kesah nak kena exam balik. Much better daripada kena naik grade. Tolonglahhhh. Aku nak rasa jugak dapat A+ Addmath tu macam mana Sepanjang 2 tahun sekolah, Addmath la yang tak pernah dok A. Biarlah kali pertama & terakhir aku dapat A+ untuk SPM ni. Aminnn. Tapi tulahh, banyak sangat berita. Aku ni kalau dah banyak sangat cerita memang aku malas nak join discussion tu. Bosannnnnn.

      Okay overally untuk SPM tahun ni. Mencabar. Aku dapat rasa semua soalan susah memang dikumpul untuk tahun ni. Dah lahh jadual pun pelik pada orang, bayang ahh Physiscs, Chemist, Bio strettt. Takde gap langsung. Hahaha 3 malam tu memang kaw-kaw perah otak. Fuhhh memang betul la Batch '96 ni batch experiment. Memang banyak betul dugaan. Dengan soalan bocornya. Dengan meninggal tang ambil paper BM laginya. Dengan penuh calon exam kat hospital. Insya-Allah ada hikmah menanti. Aminnn.

         Okay you got my words. SPM is over. So, this is the time to babling here. Ngehngehngeh~ Aku try update slow-slow. Banyak benda nak story nehh. Weeeeehuuuuuuuuu~

No comments:

Post a Comment