Last time with INTEC people

Okay takpelah walaupun dah lama. Sebab dah takde idea dah nak cerita pasal apa.

Kat INTEC, program AUSMAT paling sikit, taktau memang azali macam tu atau program ni memang susah. Ausmatians sekarang pun dah selamat jawab SACE. Selamat melaram untuk malam The Great Gatsby. Selamat semua. InsyaAllah results 18/12 pun selamat aminnnn! 

       Honestly, seronok sebenarnya duduk INTEC. Tempat memang dikira selesa lah walaupun tak mewah mana. Tapi memang aku rasa okay duduk Akasia. Sangat okay! Tapi kena tahan sikitlah dengan program Ausmat ni. Susah + busy. Sangat! Mungkin sebab kedua lah kot aku keluar. Sebab pertama, aku takdak sponsor muahahaha. Nak sponsor tunggu fly karang. Tapi hahhahah muka aku ni entah fly entah tak XD So, aku rasa memang perlulah aku keluar. Budak budak Ausmat ni aku tengok yang rajin memang rajin, in fact kalau nak survive Ausmat ni memang kena rajin pun. Hahhaha aku tak. Ah semua benda kalau nak survive kena rajin lah senang cerita. Sebab assignment, projek, blablabla 70% and SACE (final korang) cuma 30% je. Then, diorang sangat genius. Nampak bengong, tapi kepala otak fuhhh. 5 bulan duduk situ, serious lah aku blur. Serious serious! Tapi kalau korang nak jugak masuk, awal awal kena sprint up lah, so sem 2 tak kelaut. Lagi satu, Ms. Farhanah kata first sem kiok ni memang benda biasa, sebab most student akan naik balik bila masuk sem 2.


      Tapi takpelah. Then, aku try minta MARA. Try isi UPU. Yang lain tak payah cerita lah, SPM cukup cukup makan jangan nak berangan mintak sponsor hebak hebak hahaha. 

      Masa dapat cfs haritu, diorang tengah ambil short sem. So, takdelah kaluik sangat nak buat clearance. Tapi hmmh boleh lah aku ada jugak skip satu dua test hahahah.








The only guys in Somerville
Faros, Ubai, Hanafi, Asyraf




Semua candid.


Menangisssssssssssssssssssssss


An-nisaa Jasmine
Severe psycophatics lover


Hanafi
Flower boy of AUSMAT xD // Malaysian Minho


Izzati
Playful genius,
mana taknya dalam kelas main game, tidur, lepak pastu tetiba result gempak.



Azieyati Hani
K-pop freak. Just sweet with her blurness


Syuhada.
Soo cute, sooo genius, sooo rajin, soo motivative deskmate.


Hasyimah
Brainy petite from TGB


Kusya.
Dengan dia sorang je la kecek kelate.


Farosdie.
Forever JDT gang!



Syuhada No 2
Mathematician.



Nisyyah
19 y/o childish sister


Afifah.
Very proud Penang girl.


Cheng
Nama sebenar Nabilah.


Aina
Sweet roommate with her creepy fervency.



Kak Wani
Future doctor, once a student at Jordan.




Seghonok ngengada dengan mak ni










All time fav people!


Lastly, may Autralia will be your destiny. Aminn!



No comments:

Post a Comment