Mid Year ?

Wooo! Seminggu sebelum cuti pertengahan tahun hari itu baru Mid Year Exam. Then, cuti dua minggu puas-puas. Walaupun masih tak puas lgi. Amboi! Hehehe. Lepas habis je cuti, debaran mendapat paper bermula. Jeng jeng jeng. Haa masa cuti, bantai cuti je. Langsung tak ambil tahu pasal study ni. Aish, itu seminggu je. Seminggu lagi, err rajinlah sikit nak study. Sebab? Aqirah dah janji nak bagi pinjam novel 7 HARI MENCINTAIKU. So, sebagai ganti buang masa baca novel ni, aku gantilah sikit study GEO & Science walaupun bukan semua. Okay, berikut ini result aku. Alah yang biasa singgah mashiMushroom memang akan terbiasa dengan perangai aku yang suka menayang result yang tahapehape ni kannnn? ==''


BM = 86
BI=70
MT=85
SC=93
AG=92
SJ=72
GEO=83
KH=87
PSK=88
PJK=88
PSV=72

     Okay I admit yang SEJ agak susah. Tapi ada amoi duduk sebelah aku tu siap dapat 100 wa cakap luuu! Fuhhh~ Sentap tengok markah dia. Memang menggyle. Tape moi, wa tahu lu pandai. Tape wehh tape. Hmmph. Okay, aku tak faham kenapa BI aku makin down lepas masuk SM ni. Sungguh sungguh tak faham. Haishhh! Haa PSV aku tak heran. Apa nak jadi, jadilah. Aku tahu otak kanan aku memang tak aktif. Eleh bajet otak kiri aktif sangatlah. Heheh. Yelah yelah. Okay, setakat ini alhamdulillah SC dan AG aku maintain. Haa idea lari. Lagipun, motif bikin entry harini nak cerita pasal benda alah ni je. Bye ^___^

No comments:

Post a Comment