Tghial PiEmAgh

Assalamualaikum.....

          Trial PMR. typo typo. *blog ni dah pelat 'R'. Harap maklum


          Banyak lah blog yang pelat. Hahaha. Saja je buat terpelat-pelat ni. Kalau ada yang pelat jangan terasa hehh? Okay okay. Back to the story ~~


            Untuk semua mangsa PMR (negeri Johor). Korang semua tahu kan? Bulan puasa yang penuh mulia ni kita kena hadap Trial PMR. Hahh? Tak tahu? Memang tak sayang mak bapak la sape yang tak tahu tu. Lalala~

     
        Seghies aku cakap kau aku memang tarak motivasu\i langsung nak Trial or PMR tahun ini. Bukan takde la tapi kureng. Kalau UPSR dulu kemaenn lagi semangatnya. Solat hajat, memang tiap-tiap hari buat. Study? Dah mid-year aku dah muak dah asyik baca benda sama je. Fuhh~ Berbeza dari sekarang. Solat hajat kurang. Ni lagi 2 minggu nak trial, masih ada lagi subjek yang tak sentuh. Terer gila la kann? ==''



         Okay, siapa-siapa yang terer tolonglah tiupkan semangat & motivasi untuk aku. Aku tahu kalau tak bersungguh-sungguh nanti tak dapat 8A. Aku tahu kalau tak study, result hancur. Aku tahu semua tu. Aku tahu!!!! (ehh emo pulak) Tapi masalahnya, aku malas gyle tauhu? Fuhhh~ Kena hadap muka Dr. Fadzillah Kamsah lama-lama kot baru dapat motivasi. Emmm ada aura gitu. Kihkihkih :)

No comments:

Post a Comment