Lelaki Luar Biasa Kebiasaannya

Assalamualaikum..

   Okay hari ini tergerak pula hati nak cerita pasai lelaki. Yeah LELAKI! Seperti yang korang tahu kan lelaki kat dunia semakin berkurangan. Kiamat dah nak dekat? Yes, inilah salah satu tanda kiamat dah nak dekat. Gulp!

      Kadang-kadang aku terfikir. Nanti dah time aku nak kahwin nanti, ada lagi ke lelaki yang baik-baik? Lelaki yang betul-betul boleh bimbing aku jadi wanita solehah? Err kadang-kadang terasa geli dengan ayat aku. Kbai. Tapi memang betul kan? Aku tahu korang ni bukan selalu baca surat khabar, tapi korang tahu kan lelaki sekarang dah macam-macam jenis. Okay sorry, aku bukan nak cakap semua lelaki tak baik. Just certain and only certain k. Sekarang lelaki dah tak boleh diduga. Datuk rogol cucu. Cucu rogol nenek. Bapak rogol anak. Tak semestinya kat Malaysia je. Ngeri tau bila dengar cerita-cerita macam ni. Luar biasa betoi kan? Hmmph.

      Dah tu pulak sekarang tengah hot gylewwww citewww pasal GAY. Masya-Allah. Apo nak jadi tak tau la den. Sama la dengan lesbian pun. Lepas tu, paling ramai Melayu pulak. Adei! Kalau orang putih tu tahan la jugak. Kat sekolah diorang mana ada belajar Sivik. Buat s*x pun cerita dalam paper. Mengandung anak bukan suami dorang pun masuk paper. Tapi ni Melayu wehh. Tolonglah malu. Apa yang aku pelik, best sangat ke hubungan songsang ni? Lelaki suka lelaki? Perempuan suka perempuan? Loya wehh tekak aku. Kesian la kat mak bapak korang. Kalau lelaki tu, biarlah jadi lelaki sejati. Sama juga perempuan. Mak bapak korang pun tak pernah mengidam menantu yang sama jantina dengan anak diorang kan? Btw,korang nak ulang balik sejarah Nabi Luth ke?

      Hang toksah dok cakap la ni hak manusia. Suka hati kita la nak suka sesiapa pun. Tapi masalahnya perangai korang dah menyalahi fitrah manusia biasa. Pelik kan? Dah ternyata salah pun still nak cipta lagi alasan menegakkan benang yang basah. Okay aku bukan pandai sangat la nak cerita pasal bab-bab agama ni. Cuma meluahkan pandangan terhadap isu-isu yang ada kat dunia sekarang ni. Lagi sekali aku risau, boleh ke aku cari bakal suami yang baik nanti? Dahlah lelaki makin sikit, yang ada saki-baki ni pun belum tentu baik. Apa-apa pun, aku kena jadi solehah dulu sebelum nak dapatkan suami yang soleh. winkwink  >__<

No comments:

Post a Comment