Majlis Kahwin & Resepsi Ally Iskandar

Kalau korang tahu aku minat gyle kat Ally Iskandar. Seriously dia ada semua ciri-ciri Mr. Right aku. Okay menyampah kannn? Bila dapat tahu dia nak kahwin, aigooo! Bengang kot. Tapi bila aku tengok je muka Farah Lee yang flawless macam Fatin Liyana aku rasa dia memang pilihan tepat AI. Okay hang memang pandai bini kan? Hehe. Lepas dia kahwin, aku stalk semua gambar kahwin diorang. Sangat cun. Ni aku kutip je kat Beautifulnara. Hahaha. Credit to Ministry of Moment


Majlis Pernikahan - Majlis Kristal, Kuala Terengganu
















Sweet sangat kann? Btw, semoga bahagia hingga ke akhir hayat yeah. Ally, hopefully hang jadi seorang suami yang mampu membimbing Farah ke jalan yang menuju ke syurga-Nya. Insya-Allah :)



Mungkin camni kot muka anak dia nanti. Alolo tomeyyewww~


No comments:

Post a Comment