Teringin masuk SBP

Aku rasa kan aku bukan teringin je tapi kemaruk, obses dan segala perkataan yang sewktu dengannya. Kalau tak dapat lagi tahun ini aku tak tahulah nak kata apa. :l

   Okay bukan aku tak suka or bersyukur masuk TIGS. TIGS pun okay meyh. Kluster lagi. Tahun depan target SBT. Bukan Sekolah Berasrama Tamil kayyyyy. Tapi Sekolah Berprestasi Tinggi kayyyyy. Hahaha. Tapi sebagai manusia, mestilah ada rasa sikit bosan sebab hari-hari hadap benda sama je. Lagi sekali bukan aku nak kata aku dah bosan nak tengok muka cikgu dan kawan-kawan aku yang cun tuuu. Tapiiii aku pun ada rasa jugak nak tukar angin atau mencuba sesuatu yang lebih mencabar orang kata. Adoii terbahasa baku pulokss. Hahaha. Tapi kalau duduk sini senang sikit kemudahan semua ada. Masa pun suka hati nak buat apa. Ya aku bukan rajin dan berdisiplin sangat. Sebab tu nak try mendisiplinkan diri. Err kononnyalah.

    Lepas itu, walaupun hari-hari bapak aku hantar. Bila tertinggal barang, tepon suruh hantar barang. Hohoho. Tapi kalau aku masuk SBP, mesti lagi kureng beban bapak aku nak hantar aku kan? Okay logik jugaklah alasan tu.

     Then, nak bagi duit belanja lagi. Kalau dok asrama, hulur RM100/50 sebulan terus senyap. Habis tak habis kau punya pasal. Tapi aku tak kesah. Sebab aku bukan jenis boros sangat. Tapi seboleh-bolehnya nak kurangkan perbelanjaan. Ni tak nak boros ke kedekut ek? Huhuiii

    That's all for today.

p/s : Masih tak terlambat lagikan nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kat Ally Iskandar & Farah Lee. Btw,korang gyle sepadan. Tak sabar nak tengok anak dorang ikut muka uminya or walidnya nanti. Hehehehe

No comments:

Post a Comment