Mid-year Exam.

Assalamaualaikum....

      Ya saya, pemilik blog ini mengumunkan kepulangan di Batu Pahat yang tercinta. Muehehe. Argh! Balik berapa hari je. Pagi semalam sampai, malam esok dah blah. Tak mencabar langsung. Tak masal.

      Act, minggu depan mid-year exam SAIS. Depa kata soalan setaraf SBP. Kuang3. Dan sekarang ni aku tak study ft. ready lagi. Dan sedang enak-enak online dan menghapdate blog yang penuh dengan sawang-sawang labah-labah-lalat-lalat dan seangkatan dengannya. Wahh! Bukan nak kata aku ni bajet dah pandai sangat sampai takyah baca buku. tapi memang aku sengaja nak cari pasal. Hehehe. Sekarang ni, kat sebelah lappy aku ada buku Sejarah tengah menjerit suruh aku baca dia. Ahh dia ingat dia tu lawa sangat ke nak suruh aku menghadap dia. Huuu.

      Okay cukup cukup sudah dengan segala kekoyaan (kebajetan dalam Ganu) yang melanda. Aku pun tengah cuak gyle ni. Aku tak tahu macam mana nak cover semua subjek ni. Salah aku jugak tak study awal-awal. Ehh ehh salah salah. Salah cikgu jugak sebab bagi hw banyak sangat sampai tak sempat nak study. Argh! Alasan! Memang salah aku. ==''

     Okaylah. Apa-apa pun, selamat berperang dengan mid-year. Tolong doakan aku tak careless && buat kesalahan diluar jangkauan minda aku Huehuehue. Pastu doakan aku senang hafal semua huruf-huruf yang ada dalam buku teks nuhh. Pastu pastu doakan aku boleh jawab semua soalan walaupun aku study. I wish I am Albert Einstein. Haktuihh. Eh Nisa, doa tak jadi tanpa usaha. Ehh aku tengah usaha la ni. Uolls je tak nampak. Muehehe. Okay muchy love to all readers. Assalamualaikum. Chow!



Belanja aku tiket balik Batu Pahat lepas exam Weeeee~

No comments:

Post a Comment