Khidmat Masyarakat SAIS

Assalamualaikum...

        Okay aku rasa blog aku semakin lama semakin membosankan. Kejap cerita pasal sekolah. Kejap cerita pasal balik asrama. Kejap cerita nak balik asrama pulak. Hahaha. Tapi kehidupan masa sekolah & duduk asrama lah paling best (cikgu aku kata). So, normallah kalau budak asrama macam aku ni madah cerita pasal sekolah. Plus-plus, dah dapat masuk sekolah sains ni. Err aku tak bangga pun dapat masuk SAIS. Tapi mungkin aku bangga kalau masuk SMS selain SAIS. Hohoho. Jahat gila tak? Wekk :P Back to the story

    Seingat aku Khidmat Masyarakat ni dia buat minggu lepas. Time exam. Masa cuti. Aku tak pergi pun. Tapi saja je nak buat gempak sebab budak lelaki upload gambar  pasal KM ni. Kenapa tak pergi? Okay aku mengaku aku memang nak hancurkan mid year aku. Plus-plus aku ni pemalas, so esok nak exam. Malam ni baru baca. Time cuti lah baru sibuk nak cover semua sekali. Tapi tobat aku taknak buat macam ni lagi. Hahahah. Form 4 ni lain. Kalau Form 3 nak buat macam ni lagi, berehh. Hahaha. Okay jom layan gambar !




Aku rasa depa ni bersihkan bawah surau kot. Perempuan bersihkan surau


Nak jugak tuu




Gegirls


Hotstuff from SMAP Kajang, Irsyad :P

Azhan, Raziq, Midi, (budak F2 yg tak dikenali)
Midi gangsta yah! Ketua PRS pulak tuu.




Penggali kubur :P




Dragon, Irsyad, Umar.


Ada basikalthon kot lepas KM ni. Hahaha.


 Mandi sungaiiiiiii


Excited bebona depa ni.


Woot~ Ketua Rumah Merah && Hijau. Azhan & Raziq

Ohh lupa sebelum tu. Time exam haritu kan ada perlawanan bola Kelantan-Sime Darby. Cikgu bagi kelonggaran budak-budak tengok bola time prep. Untung kot~ Tapi aku tak tengok sebab esoknya exam BIOLOGY ! Aku tak tahu kenapa dorang ambil risiko tengok bola padahal esoknya killer subject. Hahaha. Takpelah, sek yo bijok blako. (Dorang pandai-pandai)




Yeahhh Kelantan menang ! Aku anak jati Kelantan. Cehh jati sangat ler tu.

No comments:

Post a Comment