Karnival Kerjaya - Wisma Darul Iman

Manusia-manusia selected je yang dapat pergi Karnival Kerjaya ni. Hohoho~ Taklah karnival mana. Ceramah je la. Okay, dia pilih top 60 final exam tahun lepas. Tapi time ni bertindih dengan intake F4. So, pengawas tak terlibat la. Cikgu pun sumbat yang high ranking after 60 tu. Mula-mula dia bagi ceramah pasal tajaan Yayasan Terengganu. Memang boring gyle bapak la kan sebab aku ni bukan manusia Terengganu. Kalau sangap sangat dengan scholarship dia pun, haa kena bermastautin selama 10 tahun? Korang nak? Aku tak nak. Kalau jenis aku ni memang susah sikit la nak dapat scholarship negeri punya. Yelah, beranak kat Kelantan, duduk kat Johor. Dua-dua tak dapat. Terengganu? Apatah lagi kan.

          Then, kitorang pun berpecah ikut ceramah medic, engineering, Intec , & so on. Before datang sini kitorang kena select dengan cikgu untuk ulas balik apa yang penceramah ni cakap  kat student yang tak dapat pergi. Setiap bahagian (medic, engineering) memang kena ada wakil. Okay aku ingat aku lepas dari bab ni, tapi entah siapa tetibe calonkan nama aku untuk bagi ceramah pasal A-Level. Ehhh aku dah macam pfft je masa tu. Then, Jali & Zaim jadi assistant aku. Sepatutnya, aku yg kena bagi ceramah pasal KYUEM, INTEC & GMI tu. At last, aku bahagi-bahagi la dengan dorang. Sebab aku ni pun pemalas. So, tiga-tiga dapat pegang mikrofon. Adil dan saksama jugak la. Sorry la, gambar time aku pegang mikrofon tu takde. Hikhik~


Best couple ever? Syahirah ft. Linda



Lek luu. Warm up luu


Masa ni camera kat tangan Safwan. Aku tak tau la apa jenis gambar dia amek.


Aizat, En. Fakaludin, Slam


Slam, Ashril & Ashraf, Nick (Batch President)



Tajaang Yayasang Ganu



Afiq Zaidey




Sir Donal...tak ingat



Okay jom main 'Spot Me' hahaha.
3 di tengah : NZ, Zati, Zana





Firaz, Anis (VP PRS) , DaRlina, Fakhira, Syua (VP Batch)


Asst. 1 : Jali. Asst. 2 : -undetected-





Photograph experiment

Sikembor

 Malam tu memang boring walaupun kerja sekolah berlambak. Everyone seems dull. So, mulakan kerja haram. Oh yeah !



Tempat duduk aku & Zana memang strategik. Duduk belakang sekali even seksa sebab orang depan tinggi2 tapi kitorang bebas bergosip, bergelak ketawa, dan sebagainya. Takde siapa nak kesah.






Welcome Safwan from Ibnu Khaldun




Say kimcheeee ~


Aik? Hahaha candid of Iqbal Shahridzuan for the closing. :)

No comments:

Post a Comment